2011. gada 25. nov.

Par mani

Mani sauc Zinta. Viena no manām brīvo brīžu izklaidēm ir nodarbošanās ar ar dažādiem kulināriem eksperimentiem.

Pārsvarā receptes meklēju un idejas atrodu internetā, lai gan dažas ir iegūtas no krāsainiem kulinārijai veltītiem žurnāliem, pavārgrāmatām, radiem vai draugiem.

2011. gada rudenī ar savu kūku es ieguvu 1. vietu pirmajā Gemosa un Ievas Virtuves rīkotājā kūku cepšanas čempionātā.

Es esmu cilvēks- gardēdis. Man patīk atklāt jaunas garšas un baudīt jau iemīļotās. Arī dodoties ceļojumos vienmēr cenšos nobaudīt vietējos ēdienus un dzērienus, tos meklējot ārpus tradicionālajiem tūristiem vēltītajiem piedāvājumiem.

Es uzskatu, ka labi un garšīgi var pagatavot jebko un to arī cenšos darīt.

Šis blogs ir paredzēts kā recepšu krātuvīte sev, draugiem un citiem interesentiem.
Noteikti priecāšos par jauniem un interesantiem recepšu ieteikumiem, kā arī komentāriem.

Lai mums viss izdodas!

Uzvarētāja (:

Viena no pirmajām kūkām
Čempionāts

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru